Nakenchock

2.23.2007

Let's förstå

Förklaring: att vägra att dansa


Okej, jag förstår att Let's Dance är det nya svart. Jag förstår att Lasse Brandeby är arg på juryn som givetvis är jättelaka och snabbt blir den svenska folksjälens svarta får. Han sitter ner på golvet för att hämnas, om jag har förstått det rätt. Jag förstår att folk gillar programmet. Men jag förstår inte allt:



Jag menar, om folk verkligen är intresserade - varför skulle de skippa teven och följa spektaklet på aftonbladet.se? Minut för minut?

Relaterade ord: nakenklänning, svartsjukedrama, Carola-effekt, dansfeber, afroflätor, sexterror, banandans, tittarfavorit, specialsydda, kräksjuka, rumpchock, svältlöner, romansrykten

Exempel: Sittstrejk i tv ikväll (Expressen)

3 kommentarer:

toreheim sa...

Rolig sida, keep up the good work.

Anonym sa...

Likadant är det med melodifestivalen. Jättekonstigt. Det går ju på tv ...

Anonym sa...

Man kan ju förstå det när det handlar om idrottsevenemang, men det här är ju lite löjligt.